فعال‌سازی دریافت الکترونیکی نوبت ملاقات مردمی در منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: به منظور ایجاد نظم و شفافیت امکان دریافت نوبت ملاقات مردمی روزهای دوشنبه به صورت الکترونیکی در این منطقه فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم بکتاشیان اظهار کرد: شهروندان منطقه یک شهرداری اصفهان برای ملاقات مردمی روزهای دوشنبه می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی my.isfahan.ir در قسمت ارتباطات با کلیک روی گزینه دریافت نوبت ملاقات با مدیران مناطق پانزده‌گانه، جهت دریافت نوبت اقدام و درخواست خود را پیگیری کنند.

وی افزود: نوبت‌گیری دقیق بدون نیاز به مراجعه حضوری، پیگیری وضعیت تأیید شدن یا نشدن درخواست نوبت، امکان مشاهده نتیجه ملاقات و روند انجام کار از محاسن دریافت نوبت به صورت الکترونیکی است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: امکان ارجاع مستقیم درخواست شهروندان به حوزه مربوطه نیز از دیگر محاسن روش دریافت الکترونیکی نوبت ملاقات مردمی است که باعث تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به‌رغم بالا بودن میانگین سنی مراجعان این منطقه، نوبت‌گیری به صورت اینترنتی به دلیل ایجاد نظم و شفافیت با استقبال مردم مواجه شده است.

به گزارش ایمنا، ملاقات مردمی مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان هر هفته روزهای دوشنبه برگزار می‌شود و در حال حاضر در سه منطقه شهرداری امکان ثبت نوبت به روش الکترونیکی امکان‌پذیر است.

کد خبر 619470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.