باغ گل‌ها روی بوم نقاشی دانشجویان دانشگاه سپهر و هنر

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از برگزاری رویداد نقاشی در باغ گل‌های این شهر با حضور دو دانشگاه از جمله هنر و سپهر و هنرستان هنرهای زیبا برگزار می‌شود.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد نقاشی در باغ گل‌های اصفهان، اظهار کرد: این رویداد روز جمعه _بیست‌وهفتم آبان‌ماه_ با حضور تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای استفاده حداکثری از فضای باغ گل‌ها برای برگزاری رویدادهای شهری مسابقه نقاشی با محوریت فضای سبز شهر اصفهان با تمرکز بر گل‌کاری در این مجموعه برگزار خواهد شد و دانشجویان با حضور در این مکان، طراحی منظر خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف از برگزاری رویداد نقاشی این است که نشاطی در سطح جامعه داشته باشیم و موجب جلب توجه هنرمندان در شهر به موضوعات فضای سبز و باغ گل‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد با حضور دو دانشگاه از جمله هنر و سپهر و هنرستان هنرهای زیبا برگزار می‌شود و ورود برای عموم شهروندان آزاد است، اما دانشجویان می‌توانند به صورت رایگان در این رویداد حضور به‌هم رسانند.

عرفان‌منش با اشاره به اینکه باغ گل‌ها بستر مناسبی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری است، افزود: این مکان با تمرکز بر موضوعات محیط‌زیست به‌خصوص بحث فضای سبز شهری می‌تواند بستر مناسبی برای رویدادهای فرهنگی، علمی و هنری باشد.

کد خبر 619458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.