معابر شهر ارومیه ساماندهی می‌شود

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: معابر سطح شهر در راستای تسهیل در تردد شهروندان ساماندهی می‌شود.

اکبر قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات پخش آسفالت در منشعبات خیابان ابوذر در منطقه دو شهری در حال انجام است، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات متعدد آسفالت‌ریزی و ساماندهی در معابر سطح منطقه دو با هدف تسهیل در تردد، ارتقای سطح کیفی معابر و رضایتمندی شهروندان در جریان است.

وی افزود: این عملیات با تلاش نیروهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلان‌شهر ارومیه انجام می‌شود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلان‌شهر ارومیه از آغاز عملیات زیرسازی منشعبات خیابان امام رضا (ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: در جریان تداوم عملیات زیرسازی در بعضی از معابر پنج‌گانه شهرداری، زیرسازی در منشعبات خیابان امام رضا (ع) دو همچنان در حال اجرا است.

قلی‌پور با بیان اینکه عملیات زیرسازی و پخش مصالح منشعبات خیابان امام رضا (ع) ۲ در منطقه یک شهری در راستای ساماندهی معابر شهری انجام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات با تلاش شبانه‌روزی عوامل فنی و اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلان‌شهر ارومیه در حال انجام است.

وی با اشاره به ساماندهی معابر منطقه سه شهرداری گفت: در تداوم ساماندهی معابر منطقه سه شهرداری، عملیات آماده‌سازی و ساماندهی خیابان شهید خوبروی در حال اجرا است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلان‌شهر ارومیه افزود: با هدف تأمین رفاه و آسایش شهروندان ساکن منطقه سه شهری، عملیات خاکبرداری و ساماندهی معابر خیابان شهید خوبروی با تلاش شبانه‌روزی عوامل فنی و اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در حال اجرا است.

کد خبر 619418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.