دلیل حذف میلاد سرلک از لیست‌نهایی تیم‌ملی مصدومیت بود

میلاد سرلک، پس از خط‌خوردن از لیست‌نهایی تیم‌ ملی فوتبال به‌دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، چند هفته‌ از میادین دور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _یکشنبه بیست و دوم آبان ماه_ کارلوس کی‌روش لیست نهایی تیم‌ملی فوتبال کشورمان برای رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد و میلاد سرلک یکی از خط‌خورده‌های این لیست لقب گرفت، آن‌هم در شرایطی که در هفته‌های اخیر سرلک در اردوهای تیم‌ملی حضور داشت و به‌نظر می‌رسید کی‌روش، عملکرد و سبک‌بازی وی را پسندیده است تا وی را در لیست‌نهایی قرار دهد.

غیبت میلاد سرلک در تمرین روز گذشته تیم‌ملی باعث شد گمانه‌زنی‌های زیادی در رسانه‌ها در خصوص خط‌خوردن او از لیست تیم ملی مطرح شود که در نهایت این شایعه به واقعیت تبدیل شد و حتی هم‌تیمی‌های سرلک در باشگاه پرسپولیس نیز انتظار خط‌خوردن وی از لیست‌نهایی تیم‌ملی را نداشتند.

در نهایت پس از اینکه میلاد سرلک از سفر به قطر همراه کاروان تیم‌ملی ایران بازماند، مشخص شد هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده و کی‌روش حاضر نشده روی سرلک ریسک کند به‌همین دلیل او را از لیست‌نهایی خط زده است.

سرلک برای بازگشت به تمرینات گروهی تیم فوتبال پرسپولیس باید دوره درمان و بازیابی را کامل کند. هافبک سرخ‌پوشان همچنین با هماهنگی کادر فنی، چند روزی را مرخصی گرفته است.

کد خبر 619404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.