بلوار سردار میرحسینی یزد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی روشن می‌شود

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از ساماندهی روشنایی بلوار سردار میرحسینی در منطقه سه شهر یزد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رسول طهماسبی امشب _دوشنبه بیست‌وسوم آبان ماه_ در بازدید از پروژه‌های روشنایی شهرداری یزد با بیان اینکه اجرای طرح روشنایی معابر و بلوارها، علاوه بر تأمین نور استاندارد و زیبایی بصری در شب، موجبات آسایش و امنیت بیش‌تر شهروندان می‌شود، اظهار کرد: در این راستا بلوار سردار میرحسینی واقع در منطقه سه شهر یزد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق در حال انجام است.

وی با اشاره به نصب ۵۹ عدد فوندانسیون و پایه چراغ توسط شهرداری یزد در بلوار سردار میرحسینی و مسیری به طول ۱۵۰۰ متر، افزود: برای تکمیل و بهره برداری نهایی از روشنایی این بلوار، شرکت توزیع نیروی برق در حال کابل کشی و نصب چراغ‌ها است.

سرپرست معاونت امور زیربنایی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: ساماندهی و بهسازی روشنایی بلوار سردار میرحسینی که حد فاصل میدان شهید الله دادی تا بلوار شهید جعفرزاده قرار دارد، اوایل آذر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 619389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.