دیدار ملی‌پوشان فوتبال با رئیس‌جمهور پیش از سفر به دوحه

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ ملی فوتبال ایران پیش از عزیمت به دوحه برای بازی‌های جام‌جهانی، با رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتبال ایران ساعت ۱۶:۳۰ امروز _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از طریق فرودگاه امام‌خمینی عازم دوحه شد؛ طبق اعلام محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای‌اسلامی، بازیکنان و کادر فنی تیم‌ملی فوتبال کشورمان پیش از اعزام و از ساعت ۱۲:۳۰ با آیت الله سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رییس جمهور در این جلسه خطاب به بازیکنان و کادر فنی تیم‌ملی فوتبال ایران اظهار کرد: با وحدت و همدلی و موفقیت تیم‌ملی در جام‌جهانی به‌دنبال شادی دل مردم ایران باشید.

کارلوس کی‌روش نیز در واکنش به صحبت‌های رئیس‌جمهور گفت: ما تمام تلاش‌مان را در این مدت برای موفقیت کرده‌ایم، نتیجه با خدا خواهد بود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم پس از این دیدار خطاب به اعضای تیم ملی خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور گفتند که این تیم‌ملی کشور ایران است و ما نیز از بازیکنان حمایت می‌کنیم. من اظهار نظر کی‌روش را خیلی مهم دانستم که به آقای رئیسی قول دادند که ما مطمئناً برای ایران خوشحالی می‌آوریم. در فوتبال هیچ‌چیزی صددرصد نیست و آقای رئیسی هم قول پاداش به بازیکنان را دادند.

کد خبر 619366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.