استقبال ۲ هزار کودک از جشنواره کودک و نوجوان شهرداری

شهردار زرند با بیان اینکه جشنواره کودک و نوجوان مورد استقبال بیش از ۲۰۰۰ هزار کودک قرار گرفته است، گفت: تلاش داریم برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگی و اجتماعی ویژه کودکان و خانواده‌های آنان برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاء‌الدینی امروز _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ در مراسم اختتامیه جشنواره پاییزه کودک و نوجوان اظهار کرد: کودکان سرمایه اصلی و آینده‌سازان کشور هستند و همه باید با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در راستای رشد و تعالی آنان گام برداریم.

وی افزود: برای داشتن شهری زیبا و کودکانی شاد و سرزنده باید حقوق کودکان را در اولویت قرار دهیم و به نیازها و خواسته‌های آنان توجه کنیم.

شهردار زرند با بیان اینکه ایجاد فضای شاد و امن برای کودکان و افزایش نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری این جشنواره بود، خاطرنشان کرد: اهمیت دادن به کودکان و استفاده از ظرفیت این قشر در راستای برنامه‌های شهری و شهروندی یکی از نیازهای ضروری شهر است.

ضیاء‌الدینی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای شهروندان در مناسبت‌های مختلف خبر داد و گفت: برنامه‌های مناسبتی دیگری با محوریت فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در ایام مختلف سال برای شهروندان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اولویت‌بندی نیازها و مطالبات شهروندان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، تصریح کرد: شهرداری آماده اخذ نظرات و پیشنهادها والدین و مربیان در راستای بهبود طرح‌های اجرایی مدیریت شهری، حمل‌ونقل، فرهنگی، تفریحی و اجتماعی است.

شهردار زرند با بیان اینکه این جشنواره مورد استقبال بیش از ۲۰۰۰ هزار کودک و نوجوان شهر زرند قرار گرفته است، افزود: تلاش داریم برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگی و اجتماعی ویژه کودکان و خانواده‌های آنان برگزار کنیم.

کد خبر 619362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.