پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ آبان+ اخبار لحظه‌ای

برای بازار فردا نیز پیش بینی می‌شود روند در نیمه ابتدایی کمی منفی باشد و پس از برخورد به سطح حمایتی یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد شاهد بهبود روند مثبت بازار باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دلار بازار آزاد در انتهای بازار به سطح ۳۵ هزار ۸۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته بهبود یافته بود.

روز گذشته بازار منفی بود و بازار امروز نیز مسیر روز گذشته را ادامه داد، بر اساس نظر برخی از تحلیلگران این دست به دست شدن سهام در بازار برای روند آن مناسب است و اگر شاخص کل رشد یکپارچه و بدون توقفی را سپری می‌کرد شاید منجر به مشکلاتی می‌شد که سال‌های گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کردیم.

در اکثر نمادهای بزرگ بازار ما شاهد حمایت تمام قد حقوقی‌ها از قیمت سهم‌ها بودیم و همین موضوع منجر به بهبود آخرین قیمت‌ها در نیمه دوم بازار شد، اما در نهایت بازار با یک پایان منفی تمام شد، یکی از مهم‌ترین سطح‌ها برای بازار محدوده یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد است که انتظار داریم بازار فردا به این محدوده مهم حمایتی واکنش مثبت نشان بدهد و به زیر یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد حرکت نکنیم.

در روزهای مثبت بازار در هفته گذشته ارزش معاملات تا محدوده پنج هزار میلیارد تومان افزایش یافت در صورتی که در دو روز اخیر نسبت به میانگین دو هفته گذشته ارزش معاملات کاسته شده است و این به معنای عدم تمایل خرید در این نقاط است، برای بازار فردا نیز پیش بینی می‌شود روند در نیمه ابتدایی کمی منفی باشد و پس از برخورد به سطح حمایتی یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد شاهد بهبود روند مثبت بازار باشیم.

کد خبر 619342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.