ذوب‌آهن از مسابقات بسکتبال غرب آسیا کناره‌گیری می‌کند؟

از باشگاه ذوب‌آهن شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری این تیم از مسابقات غرب آسیا به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماه‌های گذشته و پس از کش‌وقوس‌های فراوان، حضور تیم بسکتبال ذوب‌آهن در رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا قطعی شد، اما روزهای اخیر و با اعلام فیبا آسیا مشخص شد بسکتبالیست‌های ذوب‌آهن در تهران باید از رقبای خود میزبانی کنند. این در حالی است که شهر اصفهان سالن‌های مجهز و استانداری همچون ورزشگاه اختصاصی باشگاه ذوب‌آهن یعنی سالن ملت را در اختیار دارد.

با این حال با وجود اینکه برنامه مسابقات بسکتبال غرب آسیا از سوی فیبا اعلام شده، اما از باشگاه ذوب‌آهن شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری این تیم از مسابقات غرب آسیا به گوش می‌رسد که دلیل آن، بیشتر مربوط به مسائل مالی مجموعه ذوب‌آهن است. این اتفاق درحالی رقم می‌خورد که حضورنیافتن ذوبی‌ها در این مسابقات با جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال هم در میان گذاشته شده، اما وی تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

به گزارش ایمنا، باید دید آینده تیم بسکتبال ذوب‌آهن در مسابقات غرب آسیا چه سرانجامی خواهد داشت و آیا مدیران این باشگاه تصمیم خود را عملی خواهند کرد یا خیر. در صورت عملی شدن این تصمیم، به نظر می‌رسد ذوبی‌ها متحمل جرایم مالی از سوی فیبای آسیا خواهند شد یا درنهایت تیم دیگری از لیگ برتر بسکتبال جایگزین گاندوها خواهد شد.

کد خبر 619322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.