شکست ژاپن از اندونزی/دومین پیروزی برای کشور استرالیا رقم خورد

استرالیایی‌ها دومین پیروزی خود رادر روز نخست مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا به دست آوردند و ژاپن از اندونزی شکست خورد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از امروز _دوشنبه بیست‌وسوم آبان_ در بندرعباس آغاز شد و تا _بیست‌وهفتم آبان‌ماه_ ادامه خواهد داشت.

سومین مسابقه از روز نخست رقابت‌ها به دیدار تیم‌های ژاپن یک (یوشومی هاسه گاوا و ماساتو کروساکا) و اندونزی دو (گیلانگ رامادانشیا دانانگ پریبادی) از گروه E اختصاص داشت. در این دیدار که از ساعت ۱۰ صبح در زمین اصلی آغاز شد، اندونزی موفق به شکست دو بر صفر حریف شد.

اندونزی دو هرچند حدود ۸۰۰ امتیاز تیمی در جدول پوئن آسیا کمتر از ژاپن داشت اما در این دیدار با امتیازات ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۶ حریف را شکست داد و نخستین برد خود را به دست آورد.

در دیگر مسابقه از گروه E دو تیم استرالیا سه(توماس هاجززاکری شوبرت) و قزاقستان سه (آرتم پتراسیانتسولادیسلاو پوستینیکوف) در زمین دوم به مصاف هم رفتند. رقابتی که با توجه به برتری هاجز و شوبرت در امتیاز تیمی و برخورداری از ۳۶۶۲ پوئن در آسیا در برابر ۲۶۵ امتیاز آسیایی پتراسیانتس و پوستینیکوف به نفع استرالیا سه به پایان رسید.

در این دیدار استرالیایی‌ها دو بر صفر و با نتیجه ۲۱ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۱۸ حریف قزاق خود را شکست دادند و نخستین پیروزی خود را به ثبت رساندند.

کد خبر 619288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.