۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
استانداردسازی معابر شهری کرج

رئیس اداره توسعه و نگهداری معابر شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: ارتقای سطح کیفی معابر، استانداردسازی و افزایش ضریب ایمنی جهت تسهیل در عبور و مرور و کاهش ترافیک از اهداف مهم سازمان عمران شهرداری است.

بهروز رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اتمام عملیات روکش مکانیزه آسفالت بلوار مدرس (خلج‌آباد) حدفاصل میدان حافظ تا پل کلاک در دو مسیر رفت و برگشت با هدف بهسازی و ساماندهی معابر منطقه ده شهرداری کرج خبر داد و اظهار کرد: روکش مکانیزه آسفالت معبر در محدوده خلج‌آباد با صرف ۷۵۰۰ تن آسفالت به پایان رسید.

وی افزود: ارتقای سطح کیفی معابر، استانداردسازی و افزایش ضریب ایمنی جهت تسهیل در عبور و مرور و کاهش ترافیک از اهداف مهم سازمان عمران شهرداری کرج است.

رئیس اداره توسعه و نگهداری معابر شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای بهسازی معابر شهر، تراش و روکش آسفالت خیابان آرش را با توجه به درخواست مکرر شهروندان و فرسودگی زیاد این معبر در منطقه هفت شهرداری آغاز کرده است.

رجایی گفت: تراش و روکش مکانیزه آسفالت خیابان فرهنگیان (اراضی انصاری) در منطقه نه شهرداری کرج با نظارت نیروهای اداره معابر سازمان عمران آغاز شده است.

کد خبر 619276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.