۵۳۰ نیرو، آماده خدمت‌رسانی در فصل سرد سال

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: آمادگی کامل برای مواجهه با چالش‌های پیش رو در فصل سرد سال وجود دارد و ۵۳۰ نفر از نیروهای این سازمان به ارائه خدمات می‌پردازند.

مهدی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نیروهای سازمان شهریورماه سال جاری اقدام به لایروبی رودخانه شهر با هدف تسهیل عبور آب در مواقع بارش کردند، طی ماه‌های اخیر نیز تمام ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری تجهیز شده و نیروی انسانی در آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

وی افزود: در ستاد زمستانه که به ریاست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک در آستانه فصل سرد سال برگزار شد، دستورالعمل‌های لازم برای خدمت‌رسانی به شهروندان در فصل زمستان به تمام معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری ابلاغ شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک خاطرنشان کرد: تجهیزات فردی شامل لباس زمستانه، بارانی، چکمه، کلاه و دستکش به تمام پاکبان‌ها تحویل داده شده است.

فدوی تصریح کرد: نقاط خطرآفرین و سطوح شیب‌دار سطح شهر شناسایی و مقرر شد اکیپ‌های ثابتی در مواقع بارندگی در این نقاط مستقر شوند و اقدام به یخ‌زدایی، نمک‌پاشی و برف‌روبی کنند تا از بروز حادثه برای شهروندان جلوگیری شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۵۳۰ نفر از نیروهای سازمان مدیریت پسماند با ۳۰ دستگاه خودروی پرس زباله، ۱۲ دستگاه کامیون، ۳۵ خاور نمک‌پاش، پنج دستگاه مکانیزه نمک‌پاش و ۱۰ دستگاه نیسان به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲۵۰ تن ماسه نمک در سطح معابر شهر پخش و توزیع شد، گفت: انتظار می‌رود امسال نیز به همین میزان نمک‌پاشی در سطح شهر احتیاج داشته باشیم، در همین راستا ۱۰ هزار عدد کیسه نمک به منظور توزیع در ایستگاه‌های آتش‌نشانی و مساجد خریداری شده است.

کد خبر 619265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.