سیستم‌های گرمایشی سالن‌های ورزشی شهرکرد استانداردسازی شود

نماینده شوراهای شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مناسب‌سازی و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی سالن‌های ورزشی شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغپور امروز_ دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ در جلسه شورای استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مشکلات شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به تغییر طرح جامع تفصیلی شهرکرد، شورای اسلامی شهر آماده همکاری با اداره کل ورزش‌وجوانان جهت سرانه‌های ورزشی در این شهر است.

وی با بیان اینکه با بروز آسیب جدی به بدن ورزشکاران، ترمیم و احداث چمن ورزشگاه‌های استان به خصوص شهرکرد باید در دستور کار باشد، افزود: زمین چمن مصنوعی در منطقه منظریه شهرکرد هم نیاز است.

نماینده شوراهای شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: جهت کنترل جوانان و دانش‌آموزان و ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه پیشنهاد می‌شود بلیت نیم‌بهای ورزشگاه‌ها و استخرهای شنا به جوانان اختصاص داده شود تا اوقات آن‌ها در فضایی سالم و به دور از هیجان‌های مخرب سپری شود.

وی با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر مدیریت سالن‌های ورزشی شهرکرد، گفت: مناسب‌سازی و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی سالن‌های ورزشی شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

چراغپور با تاکید بر برگزاری کلاس‌های مشاوره و تربیتی برای معلمان و دانش‌آموزان، گفت: برگزاری مسابقات آزاد اهداف پروازی جهت اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری نیز پیشنهاد می‌شود.

کد خبر 619262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.