آموزش همدلی و تعاون در رویداد جذاب هم‌تیمی‌ها

مدیر باغ بانوان ناژوان گفت: رویداد هم‌تیمی‌ها ویژه دانش‌آموزان به مدت چهار روز در باغ‌های بانوان شهر اصفهان اجرا شد.

به گزارش ایمنا، زهره ابوالقاسم اظهار کرد: در برنامه مشترکی بین باغ‌های بانوان شهر از جمله باغ بانوان طلوع، ناژوان و پردیس، رویداد «هم تیمی‌ها» به مدت چهار روز در آبان‌ماه در باغ‌های بانوان اجرا شد که روز پایانی ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم بود.

وی ادامه داد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با کانون شهید رجایی و جمعیت مهر زنده‌رود، ۲۰۰ شرکت‌کننده شامل دانش‌آموزان و مادرانشان در این رویداد شرکت کردند.

مدیر باغ بانوان ناژوان تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد جنب‌وجوش دانش‌آموزان و تقویت کار تیمی، همدلی و تعاون میان آن‌ها بود و بازی‌های انجام شده شامل هفت سنگ، طناب‌کشی و شیر، پلنگ، عقاب در همین راستا تقویت کننده تمرکز، هماهنگی و همدلی میان شرکت‌کنندگان شد.

ابوالقاسم گفت: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان در محیط‌های آپارتمانی کوچک زندگی می‌کنند آموزش این بازی‌های گروهی می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا حتی در همان محیط نیز چندنفره به تفریح و سرگرمی مشغول شوند.

وی با بیان اینکه عنوان رویداد نیز برگرفته از همکاری تیمی میان دانش‌آموزان است، تصریح کرد: استقبال خوبی از این رویداد صورت گرفت و در پایان به همه شرکت‌کنندگان و مربیان آن‌ها جوایز نفیسی اهدا شد.

کد خبر 619261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.