کاهش بار ترافیکی خیابان‌های شهر سیرجان

شهردار منطقه دو سیرجان گفت: با توجه به حجم ترافیک خیابان ابن‌سینا و معابر مجاور آن، بازگشایی خیابان بدر نقش بسزایی در کاهش ترافیک این نقطه از شهر دارد.

عبدالرضا عامری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز عملیات بازگشایی خیابان بدر به دنبال انجام عملیات‌های عمرانی شهرداری در سطح معابر شهری سیرجان خبر داد و اظهار کرد: این طرح سال‌ها به صورت نیمه‌تمام رها شده بود، اما با حضور شهردار سیرجان و شهردار منطقه دو و با هماهنگی کارکنان و واحدهای شهرداری به مرحله اجرا رسید.

وی افزود: خیابان بدر به صورت بن‌بست، حد فاصل خیابان میرزا رضا و ابن‌سینا قرار دارد که با توجه به حجم ترافیک در خیابان ابن‌سینا و خیابان‌های مجاور، بازگشایی خیابان بدر می‌تواند نقش بسزایی در کاهش ترافیک شهری در این محدوده داشته باشد.

شهردار منطقه دو سیرجان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های شهردار سیرجان، این طرح با جدیت در دستور کار قرار گرفته و اجرای عملیات بهسازی و عمرانی در این خیابان منوط به همکاری تعدادی از ساکنان این خیابان است.

عامری تصریح کرد: اجرای این پروژه با همکاری سازمان عمران شهرداری انجام شد تا عملیات بهسازی خیابان بدر بدون وقفه و در کوتاه‌ترین زمان به اتمام برسد.

وی گفت: جدول‌گذاری و آسفالت خیابان بدر نیز در دستور کار سازمان عمران و بازآفرینی شهری است و در صورت همکاری ساکنان این محدوده و تخلیه منازل، عملیات عمرانی آغاز می‌شود.

کد خبر 619141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.