هدست پلی‌استیشن VR2 از چه پردازنده‌ای استفاده می‎‌کند؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدست پلی‌استیشن VR 2 از پردازنده مدیاتک استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هدست واقعیت مجازی Sony PlayStation VR2 قرار است از پردازنده مدیاتک استفاده کند. مدیاتک در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده که این اولین بار است که تراشه‌ای برای هدست‌های واقعیت مجازی تولید می‌کند. یک افشاگر چند ماه پیش به همکاری سونی و مدیاتک اشاره کرده بود. شرکت مدیاتک فعلاً جزئیاتی درباره پردازنده ذکر شده منتشر نکرده است.

نسل اول هدست پلی‌استیشن VR به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و به دارندگان کنسول این امکان را داد که به شیوه‌ای ساده و نسبتاً ارزان، مشغول تجربه بازی‌های واقعیت مجازی شوند، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که نسل دوم این هدست نیز مورد استقبال افراد قرار بگیرد.

شرکت سونی اعلام کرده است که هدست پلی‌استیشن VR جدید را در تاریخ بیست‌ودوم فوریه با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه می‌کند. افزایش قیمت در نسل جدید بسیار قابل توجه است، زیرا سونی نسل اول پلی‌استیشن VR را با قیمت ۲۰۰ دلار وارد بازار کرده بود.

پلی‌استیشن VR2 برای پردازش محتوا نیازی به کامپیوتر یا دستگاه‌های دیگر ندارد و به صورت مستقل عمل می‌کند. این محصول به صفحه‌نمایش 4K HDR OLED با وضوح تصویر ۲۰۴۰ * ۴۰۰۰ پیکسل و میدان دید ۱۱۰ درجه مجهز شده است؛ نمایشگر این محصول نرخ نوسازی ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز دارد.

کد خبر 619123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.