سامسونگ قصد تولید گوشی کشویی ندارد

به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ برخلاف رقیب‌های خود، علاقه‌ای به تولید گوشی‌های کشویی ندارد و تمرکز خود را بر گوشی‌های تاشو خواهد گذاشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ علاقه‌ای به تولید گوشی‌های کشویی ندارد، درحالی‌که در بازارهای گوشی‌های تاشو کاملاً مسلط است. سامسونگ به جای دنبال کردن سبک‌های جدید، تمرکز خود را همچنان بر گوشی‌های تاشو خواهد گذاشت. شاید یکی از دلایلی که سامسونگ بر گوشی‌های تاشو تمرکز دارد، این است که مصرف‌کننده آن را بیشتر می‌پسندد و با این سبک آشنا است.

شرکت ال‌جی گوشی کشویی تقریباً آماده‌ای را به نام LD Rollable برای عرضه به بازار داشت. با این وجود قبل از اینکه در بازار جهانی عرضه شود، از بخش موبایل کناره‌گیری کرد و فقط تعداد کمی از کارمندان ال‌جی فرصت پیدا کردند که Rollable را در اختیار داشته باشند.

همان‌طورکه سامسونگ در حال بررسی دیگر سبک‌ها است، شاید به همان اندازه به استفاده از فناوری صفحه‌نمایش کشویی برای لپ‌تاپ‌ها نیز تمایلی نداشته باشد. با این وجود، شاید از این فناوری برای کامپیوترهای شخصی و تبلت استفاده کند که در نهایت می‌تواند بدین معنا باشد که قبل از گوشی هوشمند کشویی، ممکن است شاهد عرضه تبلت کشویی سامسونگ باشیم.

کد خبر 619118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.