روز اصفهان؛ نقش بسته بر پهنه تابلوهای فرهنگ شهروندی

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: محتوای تابلوهای سری جدید فرهنگ شهروندی در شهر اصفهان به رویداد ملی روز اصفهان اختصاص دارد.

سعید امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پشت تابلوهای سری جدید فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان به روز اصفهان (بیست‌وپنجم آبان‌ماه) و این جمله امام راحل (ره) که فرمودند: «کجای دنیا شهری مثل اصفهان سراغ دارید» اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: شش طرح برای این تابلوها آماده‌سازی و طراحی شده است. این طرح‌ها به زمینه‌هایی که مردم اصفهان به آن‌ها شهره هستند، اختصاص دارد. ویژگی‌هایی همچون خوش‌رویی و مهربانی، حماسه و ایثار، فرهنگ و تمدن، ایمان، معنویت، شادی و نشاط.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: این طرح‌ها توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی تهیه شده است و در ۲۲۰ تابلوی شهری نقش خواهد بست و اکران آن‌ها تا پایان آبان‌ماه خواهد بود.

روز اصفهان؛ نقش بسته بر پهنه تابلوهای فرهنگ شهروندی

وی اظهار کرد: اکران بعدی آثار در سطح شهر به جام جهانی فوتبال در قطر و اولین بازی ایران در روز سی‌ام آبان‌ماه جاری اختصاص دارد.

امامی با بیان اینکه طرح‌ها و محتواهای تابلوهای فرهنگ شهروندی توسط اعضای اتاق فکرهای مرتبط با موضوعات مناسبتی یا درخواستی انتخاب می‌شود، افزود: همه طرح‌های انتخابی قبل از چاپ و نصب یا اکران روی تابلوها مورد بازبینی قرار می‌گیرد و در نهایت چاپ می‌شود.

کد خبر 619095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.