تعلیم و تربیت وظیفه‌ای همگانی است

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت تعلیم و تربیت علاوه‌بر آموزش‌وپرورش بر عهده اولیا نیز است و در این زمینه همه باید احساس مسئولیت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوالفقار علیخانی امروز _یکشنبه بیست و دوم آبان‌ماه_ در نشست هم‌اندیشی و انتخابات مجمع اولیا و مربیان منطقه لاران با حضور نامزدهای انتخابات، اظهار کرد: در این شرایط اخیر باید از خودمان و اعضای خانوادمان مراقبت کنیم، زیرا اگر یک ناامنی اتفاق بیفتد، شرایط برای همه ناامن می‌شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی مصون‌سازی درونی از همه چیز مهم‌تر است و این امر مهم تنها با تقویت ایمان ممکن است.

علیخانی افزود: رسالت تعلیم و تربیت علاوه‌بر آموزش‌وپرورش بر عهده اولیا نیز است، لذا همه باید احساس مسئولیت کنیم و در میدان حضور داشته باشیم.

مرتضی عسگری رئیس پلیس فتای چهارمحال‌وبختیاری درباره آسیب‌های فضای مجازی و سواد رسانه‌ای، نیز اظهار کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند تغییر ایجاد کند، لذا همه باید در راه تربیت دانش‌آموزان قدم برداریم.

وی ادامه داد: امروز نیاز داریم آسیب‌شناسی کنیم تا متوجه شویم چه اتفاقی افتاده که فرهنگ ما تحت تأثیر رسانه‌های معاند قرار گرفته است و برخی به جای الگوگیری از الگوهای ملی، از الگوهای غربی استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) در سال ۸۱، افزود: اینترنت یک نعمت است، اما در عین حال یک نغمت است.

به گزارش ایمنا، انتخابات برگزار و از بین اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه، هفت نفر به عنوان عضو مجمع انجمن اولیا و مربیان منطقه انتخاب شدند.

این نشست با حضور رئیس پلیس فتای استان، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از اولیای دانش‌آموزان منطقه لاران برگزار شد.

کد خبر 619042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.