جلوی زیاده‌خواهی‌های وزارت نیرو گرفته شود/اراده‌ای برای رفع مشکل آب اصفهان وجود ندارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از مدیریت استان درخواست می‌شود جلوی بعضی زیاده‌خواهی‌های وزارت نیرو و برخی مدیران کشور را بگیرد، گفت: در جلسه اخیر به نظر رسید هیچ اراده‌ای برای رفع مشکل آب اصفهان از طریق جاری شدن زاینده‌رود وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان، اظهار کرد: دیدار مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب باید به جلسه نخبگانی تبدیل شود، در واقع باید اقشاری از مردم که در مسائل مهم استان صاحب‌نظر هستند، به این دیدار اعزام شوند.

وی با اشاره به ۲۵ آبان، سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان، گفت: لازم است به مناسبت این روز ارتباط با خانواده شهدا فراهم شود، البته برگزاری نمایشی از طرف معاونت فرهنگی شهرداری تدارک دیده شده است که به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت و شرایط خاص، توجه جدی به این رویداد ضروری است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بودجه محلات، تصریح کرد: بازخورد خوبی در خصوص تخصیص بودجه به محلات کم‌برخوردار نداشته‌ایم، از این‌رو با توجه به نگاه شهردار و مدیریت شهری به محلات کم‌برخوردار لازم است این موضوع پیگیری شود.

وی با اشاره به موضوع آب اصفهان اظهار کرد: از مدیریت استان درخواست می‌شود جلوی بعضی زیاده‌خواهی‌های وزارت نیرو و برخی مدیران کشور را بگیرد، زیرا در جلسه اخیر به نظر رسید هیچ اراده‌ای برای رفع مشکل آب اصفهان از طریق جاری شدن زاینده‌رود وجود ندارد.

نادرالاصلی با تاکید بر اینکه موضوع آب باید رسانه‌ای و مناظراتی در این خصوص برگزار شود، اما از صداوسیما خروجی خاصی نمی‌بینیم، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی از سال گذشته انجام شده و مدیریت استان بخشی از کار خود را به انتقال آب از دریای عمان اختصاص داده است، اما اصل این است که زاینده‌رود باید زنده‌رود بماند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: صدا و سیما باید در این زمینه به مردم اطلاع‌رسانی کند، چرا که مسئله آب بسیار مهم است. اگر به مردم اطلاع‌رسانی نکنیم، مشخص نیست فردا چه اتفاقی رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید پرسید آیا از ظرفیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کنیم که بعد از آن از دولت می‌خواهیم که مشکلات را رفع کند؟.

کد خبر 619000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.