سرعت پیشرفت پروژه‌های عمرانی رضایت‌بخش نیست

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به اعتبارات تخصیص‌یافته، سرعت پیشرفت پروژه‌های عمرانی رضایت‌بخش نیست و ضروری است در این حوزه کار جهادی صورت بگیرد.

حسن کریمدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های خدمات شهری و عمران پیشرفت قابل قبولی نداشته است و این موضوع برای شورای ششم قابل قبول و رضایت‌بخش نیست.

وی افزود: موضوع دیگر پروژه‌های بازآفرینی است که از سیاست‌های اصلی و بنیادی شورای ششم از روزهای ابتدای آغاز به‌کار بوده است و مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این حوزه تخصیص‌یافته است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: برنامه تکمیل پروژه‌های بازآفرینی دوساله تعریف شده است و این طرح‌ها باید در مدت زمان تعیین شده، تکمیل شود، اما تاکنون پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصدی و پیشرفت ریالی حدود ۳۷ درصد داشته است و نیاز است سرعت تکمیل این پروژه‌ها بیشتر شود.

وی تصریح کرد: در حوزه پارک‌ها و فضای سبز به دلیل اینکه تبصره ماده ۴۸ در سال گذشته اجرا نشده است و به‌رغم اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به این حوزه از اعتبارات استفاده نشده است، امسال در تولید فضای سبز دچار مشکل جدی هستیم.

کریمدادی گفت: سرعت تکمیل پروژه‌ها باید افزایش یابد، زیرا اعتبارات آن تأمین شده است و شهرداری مشهد در حال حاضر از شرایط بودجه‌ای بسیار خوبی برخوردار است، از این‌رو اگر منابع به درستی استفاده شود، در سال جاری شاهد حرکت جهادی خواهیم بود و اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

کد خبر 618962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.