خرید معدن سنگ‌ آهن در راستای کسب درآمد پایدار

شهردار کاشان گفت: شهرداری به‌زودی با خرید معدن سنگ‌ آهن به درآمد پایدار خواهد رسید و اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های عمرانی را به دست می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا حسن بخشنده‌امنیه امروز _یکشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه_ در هشتادوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به رویکرد درآمد پایدار شهرداری کاشان اظهار کرد: کسب درآمد پایدار توسط شهرداری نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد.

وی از خرید معدن سنگ آهن خبر داد و افزود: شهرداری به‌زودی با خرید این معدن به درآمد پایدار خواهد رسید و اعتبارات لازم برای پروژه‌های عمرانی را به دست می‌آورد.

شهردار کاشان خرید معدن سنگ‌آهن در آینده نزدیک را راهگشای تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی که معدن سنگ آهن به بهره‌برداری برسد، تا شعاع ۵۰ کیلومتری حق برداشت از معدن دیگری وجود ندارد و سایر مراکز و نهادها باید مواد مورد نیاز خود را از این معدن خریداری کنند.

بخشنده‌امنیه از انعقاد قرارداد همکاری و آماده‌سازی ۲۵ هکتاری مسکن ملی در کاشان خبر داد و تصریح کرد: انعقاد همکاری‌های پیمانکاری با دیگر ارگان‌ها به تأمین هزینه‌های شهرداری کمک می‌کند.

وی رقابت‌پذیری و منظم بودن پیمانکارها را از محدودیت‌های مدیریتی دانست و گفت: این معضل هزینه زیادی به شهرداری در حوزه‌های مختلف تحمیل می‌کند، لذا تلاش می‌شود از مهندسان عمران و تأسیسات بدنه شهرداری استفاده شود که در بخش درآمد پایدار مؤثر است.

شهردار کاشان از انعقاد قرارداد همکاری و آماده‌سازی ۲۵ هکتاری مسکن ملی در کاشان خبر داد و افزود: این فعالیت‌های شهرداری در راستای کسب درآمد پایدار است.

کد خبر 618960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.