ضرورت توجه ویژه به حقوق و مزایای کتابداران

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: کتابداران در مسائل شغلی در زمینه حقوق و مزایا با مشکلاتی مواجه هستند که باید با پیگیری مسئولان مربوطه رفع شود، همچنین در ادارات باید فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _یکشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه_ در نشست فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در هر کشوری می‌تواند در موفقیت آینده آن تأثیرگذار باشد.

وی افزود: هرچند امروزه موضوع معیشت و اقتصاد مسئله مهم و اصلی کشور به‌شمار می‌آید اما باید اذعان کرد که حتی حل مسائل معیشتی به جز از دریچه حوزه هنر، تحقق نخواهد یافت، بنابراین توجه به کتاب و کتاب‌خوانی می‌تواند نقش مؤثری در حل مسائل و پیشرفت جامعه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: کتاب و کتاب‌خوانی باید جزئی از زندگی مردم شود تا آن‌ها با آگاهی بیشتر برای تصمیم درست در تمام مراحل زندگی اقدام کنند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت صادقانه کتابداران گفت: کتابداران در مسائل شغلی در زمینه حقوق و مزایا با مشکلاتی مواجه هستند که باید با پیگیری مسئولان مربوطه رفع شود، همچنین در ادارات باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی گسترش یابد.

کد خبر 618959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.