برگزاری تور شادی برای کودکان سمنانی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری تور شادی برای کودکان شهر در راستای تحقق شعار «سمنان شهر دوستدار کودک» خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تور یک‌روزه شاد و مفرح ویژه خانواده‌های تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) به همت کتابخانه تلفنی باران و رنگین‌کمان سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و فرهنگسرای تدین و مرکز علوم و ستاره‌شناسی برگزار شد.

وی افزود: خانواده‌ها و کودکان ساعات مفرحی را در کنار یکدیگر سپری کردند و لحظات شیرین و به یادماندنی برای آنان ثبت شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه در این تور یک‌روزه کودکان و خانواده‌ها از کتابخانه تلفنی رنگین‌کمان و باران بازدید کردند، خاطرنشان کرد: برگزاری تورهای کتابخانه‌گردی، کودکان و نوجوانان را با این محیط فرهنگی و فعالیت‌های متنوع آن آشنا می‌کند و تأثیر مثبتی بر ترویج فرهنگ مطالعه می‌گذارد.

نجم تصریح کرد: کودکان و خانواده‌ها در قالب این تور از مرکز نجوم و ستاره‌شناسی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری سمنان بازدید کردند و کودکان با آسمان نمای دیجیتال و علم نجوم، ستارگان، سیارات و کهکشان‌ها، سحابی و ستارگان دنباله‌دار و هلال ماه آشنا شدند.

وی اضافه کرد: اجرای نمایش، برگزاری مسابقه، آموزش اصول ایمنی و آتش‌نشانی به کودکان از دیگر برنامه‌های این سازمان در فرهنگسرای تدین بود، برای مادران نیز کارگاه فرزندپروری در راستای ارتقای سلامت روان و افزایش آگاهی زنان با ارائه راهکارهایی مناسب و قابل اجرا برگزار شد و خانواده‌ها از کلاس‌های فرهنگسرای تدین بازدید کردند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: به رسم یادبود به تمام کودکان حاضر در این تور، هدایایی از طرف سازمان اهدا شد.

کد خبر 618929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.