ارتقای سطح ایمنی بزرگراه‌ها و معابر منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارتقای سطح ایمنی بزرگراه‌ها و معابر این منطقه اقدامات ترافیکی از قبیل خط‌کشی معابر و نصب تجهیزات ایمنی به‌روز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین کارگر اظهار کرد: با توجه به تأثیر خط‌کشی محوری در کاهش ترافیک معابر، امنیت عبور شهروندان و جلوگیری از تصادفات وسایل نقلیه شهری، خط‌کشی مسیرهای اصلی و فرعی منطقه پنج در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام حدود ۵۰۰ متر مربع خط‌کشی دوجزئی در محل عبور عابرپیاده و همچنین ۲۶ هزار خط‌کشی طولی در سطح معابر، خیابان‌های منطقه پنج جانی دوباره گرفت، تصریح کرد: در راستای ایمن‌سازی بیشتر معابر نیز نصب ۵۰۰ تابلو و علائم ترافیکی، رنگ‌آمیزی جداول به طول ۱۵ هزار متر با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نصب و تعویض ۲۰۰ عدد بولارد (مهاربند) و بشکه‌های ترافیکی فرسوده به منظور ارتقای سطح ایمنی نقاط حادثه‌خیز در بزرگراه‌ها و معابر اصلی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیون ریال در سطح منطقه انجام شده است.

وی اظهار کرد: ۲۰۰ عدد از این تجهیزات در ورودی‌ها و خروجی‌های مدارس سطح منطقه و ۳۰۰ عدد در معابر اصلی همچون بزرگراه شهید دستجردی، شهدای صفه، حکیم‌نظامی و توحید نصب شده است.

کارگر با اشاره به نصب ۱۵۰ استند دوچرخه در مدارس منطقه پنج، گفت: استند نگهداری دوچرخه با هدف ترغیب و تشویق دانش‌آموزان به استفاده از دوچرخه و همچنین به‌منظور افزایش امنیت و نظم در حیاط مدارس سطح منطقه نصب شد.

وی تصریح کرد: نگهداری ایستگاه‌های خط BRT معابر منطقه پنج شامل هفت ایستگاه به طول سه هزار متر با هزینه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود.

کد خبر 618923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.