وضعیت مشابه استقلال و پرسپولیس پیش از شهرآورد!+عکس

روز گذشته مهاجم مصدوم پرسپولیس به تمرینات گروهی بازگشت تا کادرفنی این تیم پس از برگزاری دوباره رقابت‌های لیگ برتر، یک خط حمله شلوغ را در اختیار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم پرسپولیس پس از وقفه‌ای کوتاه، روز گذشته استارت مجدد تمرینات خود را زد. نکته قابل توجه در خصوص اولین تمرین قرمزپوشان پس از استراحت چندهفته‌ای آن‌ها، اضافه شدن عیسی آل‌کثیر مهاجم ۳۲ ساله یحیی گل‌محمدی به تمرینات گروهی است.

وضعیت مشابه استقلال و پرسپولیس پیش از شهرآورد!+عکس

شاگردان گل‌محمدی هم‌اکنون صدر جدول رقابت‌های لیگ‌برتر را در اختیار دارند و پس از تعطیلات فیفادی در اولین بازی خود باید به مصاف استقلال بروند. درحال‌حاضر تنها وجه اشتراک سرخابی‌های پایتخت پیش از برگزاری دربی، ترافیک در خط حمله دو تیم است.

آبی‌پوشان با حضور ارسلان مطهری، کوین یامگا، آرمان رمضانی، محمد محبی و مهدی قایدی یکی از پرتراکم‌ترین پست‌های لیگ‌برتر را در اختیار داشتند و به نظر می‌رسید در این زمینه از حریف سنتی خود یک سروگردن بالاتر باشند اما با اضافه شدن آل‌کثیر به جمع قرمزها، کادرفنی این تیم همانند استقلال پنج مهاجم را روی نیمکت دارد. حامد پاکدل، یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر مهاجمان پرسپولیس پس از شروع مجدد رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم خواهند بود.

وضعیت مشابه استقلال و پرسپولیس پیش از شهرآورد!+عکس

بنابراین می‌توان گفت هم‌اکنون دو تیم پر هوادار پایتخت به لحاظ مهره هجومی کم و کاستی ندارند و احتمالاً حدود دو ماه دیگر شاهد یک شهرآورد هجومی باشیم.

کد خبر 618870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.