نشست نقد و بررسی کتاب «زاینده‌رود از سرچشمه تا مرداب»

مدیر مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «زاینده‌رود از سرچشمه تا مرداب» به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

محمد عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کتاب «زاینده‌رود از سرچشمه تا مرداب» اثر مرحوم سیدحسن حسینی‌ابری که یکی از منابع مهم و قابل استناد برای رجوع پژوهندگان در خلال سه دهه اخیر بوده است که نقد و بررسی این کتاب لازم و ضروری است.

وی افزود: در آستانه چاپ و نشر مجدد کتاب «زاینده‌رود از سرچشمه تا مرداب» مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در نظر دارد تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این استاد گران‌مایه، در نشستی با حضور مهری اذانی، این کتاب را مورد نقد و بررسی علمی قرار دهد.

نشست نقد و بررسی کتاب «زاینده‌رود از سرچشمه تا مرداب»

مدیر مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان: این نشست روز چهارشنبه _بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان واقع در خیابان استانداری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نشست نقد و بررسی کتاب «زاینده‌رود از سرچشمه تا مرداب» به یاد زنده‌یاد سیدحسن حسینی‌ابری، نویسنده و استاد گروه جغرافیای دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 618861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.