ساماندهی بوستان‌های سطح شهر در دستور کار شهرداری است

شهردار قیدار با اشاره به ساماندهی بوستان‌های سطح شهر، گفت: تسریع در احداث بوستان نرگس با فعالیت همزمان پنج پیمانکار انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمصطفی موسوی امروز _شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در جریان بازدید از فعالیت‌های نیروهای فضای سبز، از پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات احداث بوستان نرگس در کوی محمدیه خبر داد و اظهار کرد: این پروژه که همزمان با آغاز فصل کار عمرانی شروع شده است، ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار قیدار با اشاره به ضرورت محرومیت زدایی و توجه به مناطق محروم گفت: بوستان نرگس در یکی از محلات کم برخوردار شهر قیدار واقع شده است و افزایش سطح کیفیت زندگی در این محلات از اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

موسوی با بیان اینکه روند احداث بوستان دارای پیشرفت قابل توجهی است عنوان کرد: تلاش شبانه روزی شش ماهه عوامل اجرایی شهرداری قیدار در احداث بوستان نرگس شامل اقدامات کف سازی، محوطه سازی، جدول گذاری، احداث سرویس بهداشتی، نصب وسایل بازی کودکان، ایجاد سطوح و فضای سبز، تأمین روشنایی، رنگ آمیزی، نصب مبلمان شهری و… است.

شهردار قیدار با تاکید بر افزایش سرانه فضای سبز شهری گفت: شهرداری قیدار به ایجاد نشاط در بین مردم تاکید داشته و با هدف افزایش سرانه‌های تفریحی و ساماندهی بوستان‌ها این مهم در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

موسوی با اشاره به ساماندهی بوستان‌ها سطح شهر گفت: ساماندهی تمامی بوستان‌های سطح شهر با هدف بهسازی محیطی، ایجاد انگیزه برای استفاده شهروندان، ارتقا کیفیت فضای سبز و… در دستور کار شهرداری است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه خانه کوهنورد قیدار خبر داد و گفت: این پروژه در راستای توسعه ورزش کوهنوردی احداث می‌شود و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

شهردار قیدار با بیان اینکه خانه کوهنورد در پای کوه قیدار نبی (ع) در حال احداث است، اضافه کرد: پس از افتتاح این محل به منظور کمپ آغاز پیمایش کوهنوردی، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در اختیار کوهنوردان گذاشته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ورزشکاران شهر قیدار در سطح ملی و فراملی و اهمیت حمایت از افتخارآفرینان شهرستان افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر با برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار مناسب درصدد توسعه ورزش شهرستان است و این مهم را از اولویت‌های خود می‌داند.

موسوی با تاکید بر لزوم ارج نهادن و بها دادن به ورزشکاران گفت: به پاس قهرمانی‌ها و افتخارآفرینی ورزشکاران و ترغیب جوانان به امر ورزش و سلامتی، المان مرد کوهنورد توسط هنرمندان مجسمه ساز ساخته و بزودی در جوار خانه کوهنورد نصب خواهد شد.

شهردار قیدار با ضروری دانستن مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: آسیب‌های اجتماعی از آفت‌های مهم جامعه امروزی است و هر کس به سهم خود وظیفه مقابله با آن را دارد تا از گسترش آن جلوگیری شود و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی نقش بسزایی در تشویق و ترغیب جوانان به ورزش دارد.

موسوی ادامه داد: افزایش سرانه ورزشی سطح شهر قیدار از اولویت‌های ایجاد شهر با نشاط است و سهم بسزایی در سلامت روان شهروندان دارد؛ بنابراین شهرداری و شورای اسلامی شهر توجه به ورزش شهروندی و همگانی کردن ورزش را از اولویت‌های خود قرار داده است.

کد خبر 618848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.