پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی به متقاضیان

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: وام ساخت مسکن روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در همه استان‌ها به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایمنا، اکبر نیکزاد با تاکید بر تأمین منابع وام مسکن روستایی از محل صندوق ملی مسکن، اظهار کرد: وام ساخت مسکن روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در همه استان‌ها به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی افزود: آبان سال گذشته در شورای عالی مسکن و با حضور رئیس‌جمهوری ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با سود پنج ساله و بازپرداخت ۲۰ ساله مصوب شد که تا همین چند هفته پیش در دست‌انداز موافقت سازمان برنامه و بودجه و بلاتکلیفی بانک‌ها مانده بود.

نیکزاد درباره اینکه به دلیل توقف یک‌ساله در پرداخت وام ساخت و ساز روستایی چقدر عقب ماندگی در تولید مسکن در روستاها داریم، افزود: اکنون ۱۹۰ هزار و ۳۴۷ واحد مسکن روستایی درحال ساخت داریم که وام ۲۰۰ میلیون تومانی را دریافت کرده‌اند.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بر اساس قانون ۱۳ درصد مبلغ این وام به صورت یارانه وام توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه در مصوبه جدید شرط سکونت پنج ساله حذف شده است، گفت: متقاضیان می‌توانند با ضمانت زنجیره‌ای وام را دریافت کنند. پرداخت تسهیلات به ساکنان شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر نیز تأیید شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 618844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الباجي IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    1 0
    بنياد مسکن اهواز مارو معرفی کرد به بانک تجارت،بانک هم میگه ضامن کارمند میخواد،میگه سفته زنجیره ای رو قبول نداریم،میگه برید از دولت بگیرید ما اینجوری وام نمیدیم
  • مهرداد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    1 0
    مازندران آمل بنیاد مسکن رفتیم همین امروز میگن وامی پرداخت نمیشه سایت بسته هستش چکار باید کرد
  • هادی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    0 0
    وام 200میلیونی شروع شده پرداختش؟
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    بنیادمسکن فسا استان فارس هم به شهرای زیر ۲۵هزارنفرنمیدن میگن سایتمون بسته هست برا شهرای زیر ۲۵هزارنفرجمعیت.فقط روستاها.توروخدافکری به حالمون کنید