گوشی هوشمند Leitz Phone ۲ لایکا معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Leitz Phone ۲ لایکا با دوربین یک اینچی ۴۷.۲ مگاپیکسلی و نمایشگر ۲۴۰ هرتزی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اولین گوشی هوشمند لایکا بر اساس Aquos R۶ شارپ تولید شد، اکنون نسل جدید این محصول یعنی Leitz Phone ۲ بر اساس Aquos R۷ تولید شده است. این دستگاه در رنگ سفید وارد بازار خواهد شد، در حالی که مدل قبلی این محصول با رنگ مشکی عرضه شد. برند لایکا بر بدنه گوشی Leitz Phone ۲ دیده نمی‌‎شود، اما نام تجاری Leitz روی آن حک شده است.

گوشی Leitz Phone ۲ به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند، البته لایکا پوسته سفارشی خود را بر آن اعمال کرده است. دوربین این محصول از حسگر یک اینچی ۴۷.۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که گشودگی دیافراگم لنز آن f/۱.۹ است. در کنار آن، دوربین تشخیص عمق ۱.۹ مگاپیکسلی نیز قرار دارد. در قسمت جلویی گوشی نیز شاهد دوربین ۱۲.۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی هستیم.

گوشی Leitz Phone ۲ از تراشه Snapdragon ۸ Gen ۱ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR۵ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع UFS ۳.۱ با قابلیت ارتقا تا یک ترابایت از طریق درگاه microSD بهره می‌برد. گوشی جدید لایکا از فناوری دالبی‌ویژن پشتیبانی می‌کند و به حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به بهره‌مندی از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، گواهی IP۶۸، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲، درگاه USB-C و شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

انرژی لازم برای کار با گوشی Leitz Phone ۲ را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند. این محصول از ۱۸ نوامبر با قیمت حدود ۱۵۴۰ دلار فقط در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

کد خبر 618831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.