برنامه یووه برای خرید مدافع رئال مادرید

آلگری باز هم برای جذب یک بازیکن کمتر شناخته‌شده نقشه کشیده و این بار علاقه‌مند به جذب مدافع اسپانیایی رئال مادرید است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچومرکاتو، یوونتوس در حال برنامه‌ریزی برای مذاکره با رئال مادرید برای جذب آلوارو اودریوزولا، مدافع راست این تیم است.

بازیکن ۲۶ ساله رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی نتوانسته آنچنان خودش را نشان دهد و از ترکیب تیم دور افتاده است. اودریوزولا در ۹ بازی اخیر رئال در لالیگا یک بازیکن تعویضی بوده و همچنین در ۵ بازی متوالی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲-۲۳ روی نیمکت حضور داشته است.

این ملی پوش اسپانیایی تا سال ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد دارد، اما راه او به تیم اصلی در حال حاضر توسط دنی کارواخال و لوکاس وازکز مسدود شده است، در حالی که ناچو فرناندز نیز می‌تواند سمت راست را پر کند.

ظاهراً اودریوزولا آینده‌ای در رئال مادرید ندارد و یوونتوس قصد دارد این مدافع را برای انتقال به ایتالیا وسوسه کند. اودریوزولا در فصل ۲۰۲۱-۲۲ به صورت قرضی به فیورنتینا فرستاده شد و در مدت حضورش در این تیم، یک گل در ۲۷ بازی به ثمر رساند.

باشگاه یوونتوس قبلاً مذاکرات مثبتی با اطرافیان اودریوزولا داشته و بانوی پیر اکنون در حال آماده شدن برای ورود به مذاکرات جدی با رئال مادرید است. با این حال، دو باشگاه در حال حاضر توافقی بر روی این بازیکن ندارند، زیرا یووه می‌خواهد او را به صورت قرضی با گزینه خرید جذب کند و رئال مصمم است اجازه خروج قطعی بازیکنش را صادر کند.

دو طرف به مذاکرات ادامه خواهند داد تا در هفته‌های آتی به توافق برسند و یووه بعید است بی‌خیال انجام معامله شود، چرا که اودریوزولا هدف اصلی ماسیمیلیانو آلگری است.

پس از حضور در رئال سوسیداد، اودریوزولا در تابستان ۲۰۱۸ با مبلغ ۳۲ میلیون یورو (۲۸.۱ میلیون پوند) به رئال مادرید منتقل شد، اما دوران حرفه ای او در برنابئو هیچ گاه اوج نداشت. این بازیکن اسپانیایی در ۴۳ بازی برای این باشگاه سه گل و ۱۰ پاس گل به ثبت رسانده، اما آخرین حضورش در رئال به ماه می ۲۰۲۱ بازمی گردد.

کد خبر 618815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.