ارتقای سلامت روان شهروندان از اولویت‌های شهرداری است

شهردار شهرکرد گفت: افزایش مشارکت‌پذیری و ارتقای سلامت روان شهروندان از جمله برنامه‌های اولویت‌دار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در بازدید از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با بیان اینکه باید در هر پروژه و طرحی که توسط شهرداری انجام می‌شود مسائل فرهنگی و اجتماعی مدنظر قرار بگیرد، اظهار کرد: تمام پروژه‌ها باید پیوست فرهنگی و اجتماعی مناسب داشته باشد و تعلل و کوتاهی در این خصوص انجام نشود.

وی آموزش فرهنگ شهروندی، افزایش مشارکت‌پذیری و سلامت روحی شهروندان را از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با گروهی از جوانان و متخصصان که در این سازمان مشغول به فعالیت هستند، اتفاق‌های خوبی را در شهر رقم بزنیم.

شهردار شهرکرد هنر مدیر فرهنگی را بهره‌گیری هرچه بیشتر از دیدگاه‌های افراد جامعه و شناخت جامع از افکار عمومی موجود در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: لازم است برای عملیاتی کردن این امر اتاق فکر و کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تشکیل شود و برنامه‌های فرهنگی جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش مشارکت شهروندان مورد توجه جدی قرار بگیرد.

واحدیان تصریح کرد: لازم است مدیریت شهری برای فعالیت‌های مشارکتی برنامه مشخصی، نظارت دقیق و بازدید میدانی داشته باشد تا نقش تسهیل‌گری خود را در ارائه کمک به تشکل‌ها به خوبی ایفا کند.

وی با تاکید بر لزوم فعال شدن مردم در شهر، گفت: شهر را نمی‌توان بدون همراهی شهروندان اداره کرد و تا زمانی که احساس مسئولیت در مردم ایجاد نشود، نمی‌توان گام‌های بعدی را به درستی برداشت.

کد خبر 618805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.