تحلیل تکنیکال رمزارز مانا امروز ۲۱ آبان+ نمودار و قیمت MANA

هر واحد از دیسنترالند در این لحظه با قیمت ۰.۴۷۴۷۵۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۶,۰۸۰ تومان معادل ۱۷,۱۲۹ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۰۳.۴۲ میلیون دلار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیسنترالند با نماد اختصاری MANA با ارزش بازار حدود ۸۸۰.۷۱ میلیون دلار، در رتبه ۴۸ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از دیسنترالند در این لحظه با قیمت ۰.۴۷۴۷۵۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۶,۰۸۰ تومان معادل ۱۷,۱۲۹ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۰۳.۴۲ میلیون دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۸.۴۶ درصد کاهش یافته است در آخرین تحلیل انجام شده برآورد شده است این رمزارز در داخل کانال نزولی خود در حال نوسان باشد و بر اساس ساختار الیوت نزولی بتواند تا محدوده ۱۹ سنت اصلاح قیمتی کند.

تحلیل تکنیکال رمز ارز مانا

تحلیل تکنیکال رمزارز مانا امروز ۲۱ آبان+ نمودار و قیمت MANA

حمایت: خط میانی و کف کانال نزولی سطح ۴۳ سنت.

مقاومت: یک دلار ۱۰ سنت، دو دلاز ۹۲ سنت، سقف کانالی نزولی.

پیش بینی: یکی از واضح‌ترین الگوهایی که در این رمزارز مشاهده می‌شود بحث ساختار الیوت نزولی است که می‌تواند در قالب موج پنج بزرگ نزولی خود را نمایان کند و تا محدوده ۱۹ سنت یا کف کانال نزولی اصلاح قیمت انجام دهد، پیش بینی می‌شود روند نزولی تداوم داشته باشد اما در صورتی که قیمت‌ها در کل بازار حرکت صعودی به خود بگیرند، به طور مثال بیت کوین به بالای ۱۸ هزار دلار حرکت کند احتمال نقض شده تحلیل فوق افزایش خواهد یافت.

ویژگی‌ها

تحلیل تکنیکال رمزارز مانا امروز ۲۱ آبان+ نمودار و قیمت MANA

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

کد خبر 618780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.