سازمان آرامستان‌ها رضایت شهروندان را جلب کند

شهردار شهرکرد گفت: سازمان آرامستان‌ها با ارائه خدمات مناسب در حوزه کاری خود رضایت شهروندان را جلب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز_ شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در بازدید از سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باید سرلوحه عملکرد این سازمان باشد، اظهار کرد: لازم است در آرامستان خدمات مطلوب‌تر و منسجم‌تری به خانواده‌های داغدار که سوگوار عزیزان خود هستند، ارائه شود.

وی با بیان اینکه سازمان آرامستان‌ها تلاش دارد با ارائه خدمات مناسب در حوزه کاری خود رضایت شهروندان را کسب و آرامش را به روحیه آنها تزریق کند، افزود: ضرورت دارد ساختمان سازمان به آرامستان منتقل و تمام امکانات و تجهیزات جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان به صورت نظام‌مند و هدف‌مند به کار گرفته شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در آرامستان‌ها و تسریع و تسهیل امور مربوط به اموات از کارهای خداپسندانه و معنوی است و افزایش سطح کیفی، دقت و سرعت خدمات‌رسانی به شهروندان در سازمان آرامستان شهرداری باید مورد توجه قرار بگیرد.

واحدیان با بیان اینکه یکی از محیط‌هایی که همواره به عنوان مهم‌ترین اماکن عمومی تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی‌شود، آرامستان‌ها است، گفت: اگر کارگران در این حوزه فعال نباشند به طور قطع در بحران‌ها با مشکل‌های زیادی مواجه می‌شویم.

وی افزود: لازم است در محل آرامستان بهشت رحمت تمام امکانات نظیر سالن برگزاری مراسم و اماکن تجاری مورد نیاز پیش‌بینی شود تا خانواده‌ها با مشکلی مواجه نشوند.

کد خبر 618766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.