پروژه روشنایی بخش رضوان ۲ خلدبرین به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد از اتمام چندین پروژه طی هفته‌های آینده خبر داد و گفت: ساماندهی محوطه‌های جدید خلدبرین و تعویض چراغ‌های برق‌ ورودی این آرامستان در دست اقدام است.

سعید پاک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد در بخش روشنایی فضای آرامستان‌های شهر اظهار کرد: طی سال‌های اخیر اقدام‌های خوبی انجام شده است، با این وجود با گلایه‌مندی شهروندان از وضعیت بخش رضوان ۲ مواجه هستیم.

وی افزود: یکی از مشکلات شهروندان در بخش رضوان ۲ این بود که با وجود فضای بزرگ، روشنایی کافی برای زیارت اهل قبور وجود نداشت که با پیگیری‌های سازمان تیرهای برق و وسایل مربوط به روشنایی نصب شد و در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با اشاره به اقدام‌های سازمان در بخش روشنایی آرامستان‌های شهر، خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه محدود سازمان، تلاش داریم ابتدا به بخش‌های قدیمی آرامستان‌ها همانند بلوار شاکر که در انتهای خلدبرین قرار دارد و از روشنایی مطلوبی برخوردار نیست، رسیدگی شود.

پاک‌سرشت در خصوص امنیت پایین آرامستان‌های شهر یزد و آمار بالای سرقت به ویژه در آرامستان خلدبرین، گفت: به دلیل مشکل حصار در محوطه خلدبرین، این منطقه از امنیت پایینی برخوردار است و با افزایش سرقت درهای آلومینیومی از مزارها و کابل‌های برق بوستان بهشت مواجه هستیم.

وی افزود: به منظور ایجاد افزایش امنیت در محوطه بزرگ خلدبرین، ۳۸ دستگاه دوربین به این محوطه اضافه شد و به دلیل محدودیت نیروهای انتظامی در مجموعه به دنبال همکاری با کلانتری ۱۲ و درخواست برای افزایش گشت‌زنی در خلدبرین هستیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد از سروسامان دادن محوطه‌های جدید آرامستان خلدبرین و تعویض چراغ‌های برق ورودی این آرامستان با توجه به بودجه سازمان خبر داد و گفت: چندین پروژه آرامستان‌های شهر طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 618758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.