آلبالی ۳ _ پالما ۵/ دربی ایرانی‌ها به‌سود زوج طیبی-اولادقباد تمام شد

تیم فوتسال پالما در هفته هشتم لیگ دسته‌ اول اسپانیا در شب گلزنی مسلم اولادقباد با نتیجه پنج بر سه برابر آلبالی به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _جمعه بیستم آبان‌ماه_ تیم‌های واینا آلبالی و مایورکا پالما در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتسال اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌وقت تهران برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان پالما با نتیجه پرگل پنج بر سه مقابل آلبالی میزبان به پیروزی دست پیدا کرد.

برای پالما در این دیدار سالدیس، کلبر، مسلم اولادقباد، مانکوسو و الوی روخاس گلزنی کردند؛ همچنین باتریا (دو گل) و لازارویچ زنندگان گل‌های آلبالی بودند.

جذابیت این دیدار به حضور سه ملی‌پوش ایرانی در ترکیب تیم‌های پالما و آلبالی بود؛ حسین طیبی و مسلم اولادقباد در پالما و سعید احمدعباسی ستارگان آلبالی به‌شمار می‌روند که نمایش خوبی ارائه کردند اما فقط اولادقباد موفق به گلزنی شد. این دیدار نخستین بازی احمدعباسی در لیگ اسپانیا بود.

مایورکا پالما با پیروزی در این بازی و با پنج پیروزی، یک تساوی و دو شکست، پس از بارسلونا با پنج امتیاز کمتر (۱۶ امتیاز) در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. آلبالی هم با تحمل پنجمین شکست و در حالی‌که سه پیروزی تاکنون داشته در جایگاه یازدهم جدول لیگ دسته اول اسپانیا ایستاد.

کد خبر 618705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.