ساماندهی معابر منطقه ۲ با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت معابر منطقه دو از ابتدای سال جاری تاکنون با رعایت اصول فنی در راستای تسهیل و روان‌سازی تردد با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت و ساماندهی معابر با پخش بیش از هشت هزار تن آسفالت در مساحتی حدود ۷۵ هزار متر مربع از ابتدای سال جاری تاکنون با رعایت اصول فنی در راستای ارتقای کیفی محلات و تسهیل و روان‌سازی تردد شهروندان انجام شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مدت مشابه حدود ۲۲ هزار مترمربع عملیات آسفالت‌ریزی انجام شد، افزود: مقدار آسفالت انجام شده در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد بیش از سه برابری داشته است که این نشان از اهمیت ویژه به مباحث ارتقای کیفی محلات، تسهیل و روان‌سازی معابر توسط مدیریت شهری در راستای پروژه‌های محله‌محور دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به تعدد درخواست‌های مردمی در خصوص آسفالت در این منطقه، تصریح کرد: حدود ۷۰ درصد از درخواست‌های مردمی در خصوص آسفالت انجام و ۳۰ درصد نیز طی بازدیدهای انجام شده در حال پیگیری است.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: در سال‌جاری بیش از دو هزار تن آسفالت برای معابر اصلی در خیابان حکیم فرزانه، کندروی خیابان امام خمینی (ره) مقابل شهرک رسالت، خیابان صمدیه و خیابان شهیدان غربی در نظر گرفته شد که تا پایان ماه جاری تکمیل می‌شود.

وی اظهار کرد: آسفالت معابر فرعی از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی شهرداری مرکزی در بیشتر محله‌های منطقه از جمله دهنو، بابوکان، ولدان، برزان، آفاران انجام شده است یا در حال انجام است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وضعیت کنونی معابر منطقه، هنوز تعداد زیادی از گذرهای معابر اصلی و فرعی نیاز به بهسازی و روکش آسفالت دارد که این مهم در دستور کار قرار دارد و در بودجه سال آینده نیز منابع بسیار خوبی برای آن پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در محله مشکین، افزود: ساماندهی معبر اصلی، مادی و پیاده‌راه این محله نیز تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تا پایان سال لکه‌گیری آسفالت و رفع خطر از معابر همچنان ادامه دارد، گفت: آسفالت‌تراشی و آسفالت خیابان حکیم فرزانه و بخشی از خیابان صمدیه لباف با متراژ حدود هفت هزار متر مربع انجام شد و تا پایان سال لکه‌گیری آسفالت معابر ادامه خواهد یافت.

صیرفی‌نژاد افزود: راه‌های ارتباطی برای مطالبات مردمی به خصوص آسفالت معابر و لکه‌گیری توسط شهروندان از طریق تماس با سامانه مردمی ۱۳۷ یا به صورت حضوری در منطقه است؛ در این راستا پس از بازدید از محل در صورت نیاز اقدام لازم انجام می‌شود.

کد خبر 618683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.