احداث سالن ورزشی در روستاها ضروری است

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: احداث سالن ورزشی در روستاهای با جمعیت بالا در شهرستان کیار باید در اولویت‌ باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن میری امروز _شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در جلسه معاونان ادارات آموزش‌وپرورش و ورزش و جوانان استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مشکلات شهرستان کیار، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ وزارتخانه درخواست داریم چمن مصنوعی روستای سلم ‌سریع‌تر نصب شود.

وی افزود: با توجه به اینکه زمین جهت سالن کاراته شهر دستنا مهیا شده است، انتظار می‌رود پلاک‌بندی زمین سالن مذکور در دستور کار قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به جمعیت قابل توجه بعضی از روستاهای شهرستان کیار، تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی جوانان و ایجاد شادابی و نشاط در روستاها درخواست احداث سالن ورزشی در روستاهای با جمعیت بالا در شهرستان کیار باید جز اولویت‌ها باشد تا از مهاجرت اهالی روستا جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اهمیت تجهیز خانه‌های ورزش در سراسر استان به خصوص در شهرستان کیار، گفت: اختصاص امکانات ورزشی به مدارس و اهمیت آموزش و پرورش به ورزش نوجوانان از ضروریات است.

محمدیعقوب باقری، نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در خصوص مشکلات شهرستان خانمیرزا، خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار نیافتن اداره ورزش و جوانان در شهرستان خانمیرزا انتظار می‌رود رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به نبود امکانات ورزشی کافی در شهرستان خانمیرزا، تصریح کرد: با وجود آمار بالای جوانان ورزشکار، نبود زمین چمن طبیعی مردم این شهرستان را آزرده‌خاطر کرده است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر لزوم تشکیل هیئت‌های ورزشی در شهرستان خانمیرزا، گفت: تأمین مربی ورزشی جهت بانوان در روستاها به‌منظور افزایش نشاط، روحیه و امیدآفرینی از ضروریات است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص دو سالن ورزشی چند منظوره جهت استفاده ورزشی در بخش‌های ارمند و خانمیرزا، افزود: اختصاص این دو سالن علاوه بر استفاده ورزشکاران می‌تواند در زمان بحران جهت اسکان و تأمین امکانات لازم به منظور مقابله با موارد بحرانی در دستور کار اداره ورزش و جوانان و هلال‌احمر باشد.

کد خبر 618682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.