ساماندهی متکدیان، کودکان کار و معتادان متجاهر  در شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: به منظور ساماندهی ‌متکدیان، کودکان خیابانی و کار و معتادان متجاهر آمادگی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز_ شنبه بیست و یکم آبان ماه_ در بازدید از مرکز خدمات اجتماعی شهرداری، اظهار کرد: متکدیان سیمای بسیار نازیبایی به محیط شهری می‌دهند و تأثیر منفی بر امنیت روانی جامعه دارند و بسیاری از مواقع حضور متکدیان در معابر شهری منجر به تصادف وسایل نقلیه و خسارت جبران‌ناپذیری شده است.

وی افزود: در همین راستا شهرداری شهرکرد در انجام وظایف تعریف شده قانونی خود برای ساماندهی و جذب متکدیان، کودکان کار و معتادین مهاجر آمادگی کافی دارد.
شهردار شهرکرد از همدلی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی استان دانست و افزود: رفع مشکل متکدیان نیازمند اهتمام همگانی است که این اهتمام به شیوه مطلوبی میان مسئولان استانی دیده می‌شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: حل مشکلات شهری و برخورداری از شهری بدون متکی را در گرو هم افزایی بین همه دستگاه‌ها و تعامل و همکاری همگان دانست و تصریح کرد: باید اقدامات فرهنگی در زمینه آگاه سازی جامعه برای پیشگیری از ازدیاد متکدیان با همکاری تمام متولیان و دستگاه‌های فرهنگی صورت گیرد.

واحدیان با بیان اینکه توجه نکردن به کمترین آسیب‌ها منجر به ایجاد بحران‌های بزرگ می‌شود، گفت: در راستای حل مشکلات اجتماعی و شناسایی آسیب‌ها باید اعتبارات فرهنگی به صورت هدفمند و نظام‌مند در مناطق مختلف پیش‌بینی و تخصیص یابد.

کد خبر 618672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.