لزوم مدیریت حفاری‌های اجتناب‌ناپذیر در سطح شهر

شهردار شهرکرد گفت: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری است و ضرورت دارد با مدیریت حفاری‌های اجتناب‌ناپذیر از تخریب آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در بازدید از کارخانه آسفالت با اشاره به اولویت‌های کاری شهرداری، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شهرداری در نیمه دوم سال جاری، استفاده حداکثری از ظرفیت موجود برای زیرسازی، آسفالت، ترمیم روکش آسفالت و حل معضل‌های منجر به تخریب آسفالت معابر است.

وی افزود: به منظور افزایش بازدهی باید علاوه‌بر کمیت به کیفیت نیز توجه کرد تا عمر آسفالت افزایش پیدا کند و از هدررفت بودجه جلوگیری شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت جوی هوا، براساس پیش‌بینی هواشناسی و آغاز بارندگی‌ها از هفته آینده امکان آسفالت معابر وجود ندارد، اما اولویت با مناطق کمتر برخوردار و معابری است که نیاز بیشتری به روکش آسفالت دارد.

واحدیان تصریح کرد: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری است؛ لذا تلاش می‌شود با جلوگیری از حفاری‌های بی‌جا و مدیریت حفاری‌های اجتناب‌ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی جلوگیری شود.

کد خبر 618666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.