سردار در تمرینات گروهی لورکوزن حضور یافت+عکس

سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش بایرلورکوزن که به‌تازگی از دوران سخت مصدومیت فاصله گرفته در تمرینات گروهی شیرهای آلمان حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فردا شنبه _بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در آخرین دیدار باشگاه‌های اروپایی پیش از آغاز رسمی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم فوتبال بایرلورکوزن از ساعت ۱۸ در چارچوب هفته پانزدهم بوندس‌لیگای آلمان در ورزشگاه بای‌آرنا به‌مصاف اشتوتگارت می‌رود.

در شرایطی آخرین نوبت تمرینات شاگردان ژابی آلونسو امروز پیگیری شد که تصاویری از حضور سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزنی‌ها در تمرینات‌گروهی امروز تیمش به چشم می‌خورد.

سردار در تمرینات گروهی لورکوزن حضور یافت+عکس

سردار آزمون در ماه‌های گذشته پیش از تقابل لورکوزن در مرحله‌گروهی لیگ‌قهرمانان اروپا مقابل پورتو دچار مصدومیت شد و با وجود اینکه گفته می‌شد مهاجم ایرانی لورکوزن، شش‌هفته از میادین دور خواهد بود و ممکن است جام‌جهانی را از دست بدهد با پیگیری‌ها و تلاش‌های فیزیوتراپ تیم‌ملی ایران، آزمون زودتر از موعد از شر مصدومیت خلاص شد.

با این‌وجود، سردار هنوز شرایط بازی‌کردن را پیدا نکرده است و به احتمال فراوان در تقابل این هفته لورکوزن مقابل اشتوتگارت فرصتی برای بازی پیدا نخواهد کرد. البته نه‌تنها دیدار فردا بلکه به‌نظر می‌رسد بازی دوستانه ایران مقابل تونس پیش از آغاز جام‌جهانی نیز مجالی برای قرار گرفتن سردار آزمون در زمین مسابقه نیست.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در هفته‌هایی که به ایران آمده به‌طور کامل لژیونرهای تیم‌ملی را زیر نظر داشته است و پس از مصدومیت سردار آزمون نیز تمرکز ویژه‌ای روی مداوای وی توسط کادرفنی‌اش گذاشت؛ اکنون کی‌روش امیدوار است سردار با سپری‌کردن دوران کامل نقاهت دست‌کم بتواند برای دقایقی در بازی نخست ایران مقابل انگلیس به‌میدان برود.

کد خبر 618612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.