تمجید رسانه آمریکایی از ساختار دفاعی و ستاره‌های گلزن ایران

سایت آمریکایی «هرالد» در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به تمجید از ساختار تیمی ایران در خطوط دفاعی و هجومی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آستانه آغاز رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، سایت «هرالد» ضمن تمجید از خط دفاعی تیم کارلوس کی‌روش نوشت: تیم‌ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی فوتبال با هشت پیروزی و یک تساوی از ۱۰ بازی پرقدرت ظاهر شد؛ این‌حال، در قطر برابر تیم‌های آمریکا، ولز و انگلیس بازی‌های دشواری در پیش دارد. البته فوتبال یک بازی بسیار غیرقابل پیش‌بینی است.

این رسانه آمریکایی از خط دفاعی ایران صحبت کرد و نوشت که ایران یک ساختار دفاعی قوی دارد؛ زیرا تنها دو بار در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ مقابل تیم‌های صاحب‌سبک و بزرگی مانند اسپانیا و پرتغال گل خورد.

سایت هرالد همچنین نوشت: سردار آزمون، مهاجم ۲۷ ساله بایرلورکوزن، بهترین گلزن این کشور است. او در این فصل در «بوندس‌لیگا» در بهترین حالت خود قرار نداشت، اما انگیزه دارد تا برای کشورش در جام‌جهانی بازی کند.

این رسانه آمریکایی در پایان از طارمی نیز تمجید کرد و خاطرنشان کرد: از طرفی «مهدی طارمی» برای پورتو پرتغال عالی کار کرده است. ایران به یک تمام‌کننده باکیفیت نیاز دارد که بتواند موقعیت‌های خود را از روی ضربات به پایان برساند و طارمی این گزینه برای آنها خواهد بود.

کد خبر 618604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.