شباب‌الاهلی ۳ _ النصر صفر/ ژاردیم خیال کی‌روش را از بابت نوراللهی راحت کرد

تیم فوتبال شباب‌الاهلی دهمین بازی فصل خود در لیگ‌برتر امارات را در حضور ۲۵ دقیقه‌ای احمد نوراللهی، با پیروزی سه بر صفر به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۶:۱۵ امشب _جمعه بیستم آبان‌ماه_ در ورزشگاه آل‌راشد دبی، تیم فوتبال شباب‌الاهلی در چارچوب دهمین بازی فصل جاری لیگ‌برتر امارات برابر النصر قرار گرفت و در نهایت به پیروزی قاطعانه و بی‌دردسر ۳ بر صفر دست پیدا کرد.

فدریکو کارتابیا (دو گل) و ایگور ژسوس برای شباب‌الاهلی در این دیدار گلزنی کردند. گفتنی است شباب‌الاهلی با پیروزی در بازی امروز، ۲۲ امتیازی شد و موقتاً بالاتر از الشارجه و الوحده در صدر جدول لیگ‌برتر امارات قرار گرفت.

نکته حائز اهمیت این دیدار، بازگشت احمد نورالله‌ی به لیست شباب‌الاهلی پس از پشت‌سر گذاشتن دوران نقاهت بود. هافبک ملی‌پوش شباب‌الاهلی که در بازی مقابل العین دچار مصدومیت شده بود، در تقابل هفته گذشته تیمش برابر البطائح غایب بود.

مصدومیت و غیبت نورالله‌ی در آستانه آغاز رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، این نگرانی را در دل کارلوس کی‌روش و کادرفنی تیم‌ملی به‌وجود آورد که احمد نور ممکن است جام‌جهانی را از دست بدهد؛ اما بازگشت وی به لیست شباب‌الاهلی برای دیدار این هفته، خیال کی‌روش را از بابت هافبک توانمند کشورمان آسوده کرد.

احمد نور امروز از دقیقه ۶۹ به‌جای عبدالله النقبی برای شباب‌الاهلی وارد زمین شد و حدوداً ۲۵ دقیقه فرصت بازی‌کردن به‌دست آورد؛ بدین ترتیب هافبک خلاق کشورمان به احتمال فراوان در لیست نهایی تیم‌ملی برای جام‌جهانی حضور خواهد داشت.

کد خبر 618597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.