گوشی Nord CE 3 وان‌پلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Nord CE 3 وان‌پلاس احتمالا به دوربین 108 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی میان‌رده OnePlus Nord CE 3 در فصل اول یا دوم سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد، این محصول به نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتز Full HD پلاس LCD مجهز خواهد بود و از پردازنده Snapdragon 695 5G بهره می‌برد، به نظر می‌رسد که این پردازنده در دستگاه‌های میان‌رده عملکرد خوبی دارد.

میان‌رده جدیدی چینی‌ها احتمالاً در پنل پشتی سه دوربین از جمله دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی تا چند سال پیش یکی از مشخصه‌های مهم پرچم‌داران بود، اما حالا که گوشی‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه هستند، این دوربین به مشخصه‌ای برای دستگاه‌های میان‌رده تبدیل شده است. وان‌پلاس نورد جدید علاوه بر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، دو دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و تشخیص عمق دو مگاپیکسلی نیز خواهد داشت.

پیش‌بینی شده است که گوشی وان‌پلاس نورد CE 3 از هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۶۷ وات استفاده کند. این گوشی در لبه کناری از حسگر اثرانگشت میزبانی خواهد کرد.

کد خبر 618591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.