گوشی ریلمی ۱۰ چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ریلمی ۱۰ با تراشه مدیاتک، نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین ضعیف‌تر از نسل قبل رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اولین گوشی سری ریلمی ۱۰ اوپو با تمرکز بر ارائه قدرت پردازشی مناسب در عین مصرف انرژی پایین، به صورت رسمی رونمایی شد. این محصول برخلاف نسل قبل از پردازنده اسنپدراگون استفاده نمی‌کند و به پردازنده هلیو G۹۹ مدیاتک مجهز شده است. این تراشته در مقایسه با Snapdragon ۶۸۰ که در ریلمی ۹ استفاده شده بود، ۲۰ درصد مصرف انرژی کمتر دارد و واحد CPU آن تا ۲۵ درصد قوی‌تر عمل می‌کند.

گوشی ریلمی ۱۰ در کانفینگ‌هایی با چهار، شش و هشت گیگابایت حافظه رم و ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 در دسترس قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند با کارت حافظه میکرو SD، ظرفیت داخلی را افزایش دهند. ریلمی ۱۰ در پنل جلویی از نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز، روشنایی هزار نیت و شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده می‌کند.

پنل پشتی این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین دو مگاپیکسلی عمق‌سنج است و در پنل جلویی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. باتری ریلمی ۱۰ مانند ریلمی ۹ دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی ریلمی ۱۰ برای دستیابی به ۵۰ درصد شارژ باید ۲۸ دقیقه به پریز برق متصل باشد و پس از ۷۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کانفینگ پایه گوشی ریلمی ۱۰ با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۳۰ دلار قیمت دارد و قوی‌ترین کانفینگ با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

کد خبر 618589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.