ایران با غلبه‌بر هلند به یک‌چهارم نهایی می‌رسد!/ برزیلی‌ها فاتح جام‌جهانی می‌شوند+عکس

مهرداد محمدی بازیکن ایرانی السیلیه قطر، درخصوص جام‌جهانی ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرده است ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود می‌کند و در نهایت برزیل قهرمان تورنمنت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا آغاز رسمی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار گرفته‌ایم و تیم‌های حاضر در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان با ارائه لیست‌های نهایی خود و عزیمت به دوحه، آماده رقابت با حریفان در مرحله‌گروهی و مراحل‌حذفی می‌شوند.

مهرداد محمدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال السیلیه قطر که سابقه دعوت‌شدن به تیم‌ملی را نیز در کارنامه دارد اما در جام‌جهانی جایی در لیست بازیکنان ملی‌پوش ندارد، در یک برنامه تلویزیونی تیم‌های برتر جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را پیش‌بینی کرده است.

محمدی درخصوص تیم‌ملی فوتبال کشورمان پیش‌بینی کرده است شاگردان کارلوس کی‌روش از مرحله‌گروهی صعود می‌کنند و در مرحله یک‌هشتم نهایی با غلبه‌بر هلند راهی یک‌چهارم نهایی خواهند شد اما مقابل فرانسه از جام‌جهانی حذف می‌شوند.

وی همچنین برزیل را قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر دانست و پیش‌بینی کرده است سلسائو با پیروزی مقابل تیم‌های ملی اروگوئه، کرواسی، آرژانتین و فرانسه فاتح جام‌جهانی خواهد شد.

ایران با غلبه‌بر هلند به یک‌چهارم نهایی می‌رسد!/ برزیلی‌ها فاتح جام‌جهانی می‌شوند+عکس

کد خبر 618588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.