تراکتوری‌ها به آنتالیا می‌روند

کاروان تیم فوتبال تراکتور برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی آنتالیای ترکیه می‌شود تا هنگام شروع‌مجدد بازی‌های لیگ‌برتر، در آمادگی مطلوبی قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از تعطیلی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران به‌دلیل برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، شاگردان قربان بردیف بعد از استراحت چند روزه، امروز با پرواز اختصاصی، تبریز را به مقصد آنتالیای ترکیه ترک می‌کنند.

البته تراکتوری‌ها اولین و تنها تیم لیگ‌برتری نیستند که در ترکیه اردو می‌زنند؛ باتوجه به شرایط فعلی در هفته‌های آینده، چند تیم لیگ‌برتری دیگر نیز برای برپایی اردو، راهی ترکیه و احتمالاً شهرهای دیگری در این کشور خواهند شد.

لازم به ذکر است بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، تراکتور در این اردو چند بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد که تیم‌ها و زمان بازی متعاقباً اعلام می‌شود. تراکتور تبریز با قربان بردیف روسی، هم‌اکنون با ۱۵ امتیاز از ۱۱ هفته سپری‌شده در رتبه هفتم جدول رده‌بندی لیگ‌برتر فوتبال ایران قرار گرفته است.

تی‌تی‌های تبریزی در تمرینات پیش‌فصل، جزو نخستین باشگاه‌هایی بودند که برای انجام اردوی تدارکاتی و بازی‌های دوستانه راهی ترکیه شده بودند و اکنون با فرصت‌طلبی از تعطیلات بلندمدت لیگ‌برتر، برای آمادگی بیشتر در زمان آغاز مجدد لیگ‌برتر و نیم‌فصل دوم به اردوی تدارکاتی دیگری می‌روند.

کد خبر 618580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.