ساخت موشک بالستیک از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است

امام‌ جمعه خمینی‌شهر گفت: ساخت موشک بالستیک ازافتخارات و دست آورده‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران است و این اقدامات در راستای بازدارندگی ظلم و جنایات کشورهای متخاصم به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا امام جمعه خمینی شهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته درجمع نمازگزاران اظهار داشت: تغییر کردن از نعمتهایی است که بارها در قرآن از آن یاد شده و شرایط و محیط می‌تواند باعث تغییر رفتار در انسان شده و به طور حتم این دگرگونی در زمان کودکی سریع‌تر رخ می‌دهد.

حجت الاسلام محمود آبادی در ادامه با بیان این مطلب که استمرار بر اعمال خوب و بد موجب ملکه شدن آن صفت و عمل می‌شود ادامه داد: تلاش پیگیر برای انجام اعمال نیک باعث تحقق صفات حسنه هم از بُعد عملی و هم بُعد زبانی می‌شود.

وی در خصوص مسائل روز کشور گفت: ساخت موشک بالستیک از افتخارات و دست آورده‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران است و این اقدامات در راستای بازدارندگی ظلم و جنایات کشورهای متخاصم به شمار می‌رود و کشور ایران برای اهداف جنگی موشک نمی‌سازد. برهمین اساس این اقدامات نظامی جهت برقراری توازن است.

حجت الاسلام محمودآبادی همزمان با هفته کتاب خوانی کتاب خواندن را به اقشار مردم توصیه نمود و اظهار کرد: تمرکز در فضای مجازی مانع از مطالعه مفید می‌شود و ضرورت دارد استفاده از این فضا ساماندهی شود.

وی در پایان مردم را به نذر فرهنگی دعوت نمود و ادامه داد: افرادی که از توان مالی خوبی برخوردار هستند جهت تهیه کتاب‌های خوب قدم برداشته و این امر فرهنگی را رونق ببخشند.

کد خبر 618561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.