سوپرایز کی‌روش مقابل نیکاراگوئه+عکس

کارلوس کی‌روش شب گذشته مقابل نیکاراگوئه نام مهاجم جوان و جویای نام نفت مسجد سلیمان را در ترکیب اصلی تیم خود قرار داد تا این بازیکن در غیاب لژیونر ها برای تیم ملی فوتبال کشورمان در نوک خط حمله بازی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آریا برزگر مهاجم ۲۰ ساله تیم نفت مسجد سلیمان، حدود سه فصل پیش با تصمیم یحیی گل‌محمدی از رده‌های پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان این تیم پیوست اما به دلیل فرصت کم بازی برای قرمز پوشان به صورت قرضی راهی فجر سپاسی شیراز شد و پس از آن برای شاگردان مهاجری پا به رقابت‌های لیگ برتر گذاشت.

شب گذشته، تیم ملی فوتبال ایران در بازی تدارکاتی برابر نیکاراگوئه موفق کسب پیروزی یک بر صفر شد و نکته قابل تأمل در خصوص ترکیب اصلی کی‌روش برای این رقابت قرار گرفتن نام آریا برزگر به عنوان بازیکن فیکس بود.

به دلیل عدم حضور لژیونرها در اردوی تیم فوتبال کشورمان کارلوس کی‌روش تصمیم‌گرفته بود در مقابل نیکاراگوئه فرصت بازی را در اختیار جوانان تیم ملی قرار دهد تا با نشان دادن توانایی‌های خود نظر این سرمربی برای سفر به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را جلب کنند.

برزگر از ابتدا در نوک خط حمله تیم ملی ایران قرار گرفت اما موفق به ثبت گل یا پاس گل نشد و با توجه به حساسیت بازی‌های جام‌جهانی و عدم ریسک پذیری کی‌روش بعید است این سرمربی نام مهاجم جوان خود را در لیست نهایی قرار دهد.

سوپرایز کی‌روش مقابل نیکاراگوئه+عکس

کد خبر 618542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.