امید ابراهیمی با پای خود ورزشگاه آزادی را به‌سمت بیمارستان ترک کرد+فیلم

امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش کشورمان که در دیدار تدارکاتی ایران مقابل نیکاراگوئه دچار مصدومیت نسبتا شدیدی شده بود پس از بازی بدون برانکارد ورزشگاه آزادی را ترک کرد و برای بررسی دقیق‌تر راهی بیمارستان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید ابراهیمی، هافبک ملی‌پوش کشورمان در جریان دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و نیکاراگوئه، دقیقه ۶۳ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد اما یک‌دقیقه بعد در برخورد با بازیکن نیکاراگوئه دچار مصدومیت شد و دیگر قادر به ادامه بازی نبود، شدت مصدومیت ابراهیمی به گونه‌ای بود که وی با برانکارد از زمین بازی بیرون رفت.

ابراهیمی با همان وضعیت پس از تعویض مجدد به رختکن برده شد تا وضعیت‌ش مورد بررسی پزشکان قرار بگیرد. هافبک کهنه‌کار تیم‌ملی پس از پایان بازی در شرایطی که مشکلی در راه رفتن نداشت از رختکن بیرون آمد و برای بررسی و آزمایش دقیق‌تر پزشکان به‌وسیله آمبولانس راهی بیمارستان شد.

به‌نظر می‌رسد مصدومیت امید ابراهیمی از ناحیه کشاله باشد اما هنوز چیزی قطعی نیست و باتوجه به اینکه ابراهیمی پس از اتمام بازی بدون مشکل خاصی ورزشگاه را ترک کرد می‌توان امیدوار بود وی در لیست‌نهایی تیم‌ملی برای جام‌جهانی حضور داشته باشد.

ابراهیمی پس از پایان بازی درحالی که خبرنگار ایمنا سعی داشت وضعیت و شدت مصدومیتش را از وی جویا شود، سکوت کرد و پاسخی در این خصوص نداد؛ ابراهیمی راهی بیمارستان شد تا تکلیفش برای جام‌جهانی مشخص شود.

کد خبر 618507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.